Intro-seminar til 2 dages pilotuddannelse i efteråret
Indbydelse til Masterclass i November
Virksomheder der både har og giver mening, har større succes på alle parametre.
Transformationen fra de klassiske performance orienterede strategi modeller til de stakeholder inkluderende principper eksploderer i disse år.
Særligt kravene fra ESG og behovet for at tiltrække og fastholde talent, har speedet tempoet op i omstillingen til purpose drevet tænkning.
Sustainability og H.R. er væsentlige komponenter i en purpose strategi, men væksten og værdien finder man i virksomhedens evne til gennem mere inkluderende tænkning, at omfavne markedet, forbrugerne og de interne kompetencer og processer.
Tempoet i beslutningsprocesser har aldrig været højere og performance strategien stive og langsommelige processer fungerer ikke i den nye digitale kontext.
Vi gennemfører i efteråret en ’Pilotuddannelse’ over to dage, for en eller flere af dine ansatte på lederniveau. Tanken er at I på denne måde kan gøre klar til at gennemføre en egentlig strategiproces.
Hvis i er interesserede tilbyder vi også et forudgående to-timers intro møde, hvor vi gennemgår metoder, proces og værdiskabelser på et overordnet nivau.
Hvis vi på denne baggrund vælger at samarbejde, vil de to dage, efterfølgende være gratis for en relevant medarbejder.
Reference:
“Eva and Poul from Revue have helped us to identify and formulate a new Purpose to align and guide us across the organization towards our future.
Eva’s and Poul’s contribution was decisive in making this a fast, but integrative approach with a powerful result.
They helped us to structure the process, lead all cross-functional/cross-location interviews to collect the input from the organization, drafted the first hypothesis based on this input, lead a workshop with the top 50 leaders to condense, and helped us to phrase the final version.
Eva and Poul used their profound understanding of the role of purpose for an organization to help educate the leadership team and the top 50 leaders.
Their feeling for language was critical in getting to the core and finding the precise, but emotionally engaging wording.
The results that we already see a couple of months after roll-out in terms of buy-in, emotional engagement and confidence in a strong future for Toms are amazing.”
Annette Zeipel, CEO Toms Gruppen A/S
KONTAKT
+45 40 40 00 97
poul@revue.dk
ADRESSE
Revue
Silkegade 11, 3. sal
DK-1113 Kbh. K.